idrott och hälsa - innebandy.

Till hösten blire ny skola, ny klass, nya klasskamrater... ja allt blir nytt. På ett sätt känns de roligt att bara få "börja om från början" med att lära känna massa nya personer och så men på ett sätt kommer de vara jätte pirrigt och de kommer kännas jätte konstigt att inte känna någon alls, men de löser sig nog får jag hoppas. !

nya klassen dårå....
FR1055I

Moa Gärdström, Hannah Lindgren Olsén, Camilla Lundberg, Josefin Sandlund.

(fast jag tror vi slår ihop med FR1055C (idrott och hälsa - crosstraining ) och FR1055F  ( idrott och hälsa- fotboll) också men jag är inte säker :]    så då blire dom här med också tror jag...  :

FR1055C

Andreas Jonsson, Dennis Lindholm, Andreas Johansson, Viktor Persson, Elias Ekstedt, Olof Bramsäter, Victor Vallsson.

FR1055F

Emelie Gradin, Emma Gustafsson, Anton Lindgren, Rasmus Vikström, Sandra Öqvist, Anna Dahlgren, Joel Edström, Albin Lindmark, Hashim Mohamed Hassan. )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0