dag tre, första "riktiga" skoldagen med 2&3 och lektioner och allt.

Nu har jag packat klar ryggsäcken(gabbies, min axelväska rymde inte allt....)
och bytt om till idrottskläder för vi har idrott&hälsa nu halv 11. Så jag ska snart börja cykla för första gången till min skola. Typ att jag längtar ändå... sen imorrn blire innebandy(L)AS PEPP PÅ DE!!!! Jag tror de kommer ta lång tid för mej att cykla dit så jag börjar en halvtimme före, kanske till och med före en jalvtimme också menmen... jag hoppas jag kommer i tid iallafall! och att 2%3:orna inte mobbar oss 1:or alltför mycket.....  

 Hoppas alla andra får en bra dag och lycka till. pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Tjena . vad gör du ?

2008-08-20 @ 10:10:10
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0