4:e dagen.

Idag började vi vanlig tid: 9.00 . Vi har special idrott på torsdagsmornarna, då delas vi in i 2 grupper, 1: fotbollsgrupepn (11 st typ) 2: Crosstraininggruppen ( 7 st). Jag är med i crosstraininggruppen: 2 innebandy, (jag och Jossan) 2 hockey, (Johnsson och Vallsson) 1 klättrare (olof, "klättrarN") 1 basketspelare, (Dennis) och en tro de elelr ej, cyklare ! (Elias). Vi hade alla genomgång först med våra lärare Pelle (fotbollsgruppen) och johan (resten) sen vart de att våran grupp gick på promenad och "kollade in" stället vad de fanns för ytor osv runt skolan. (jag går på John bauer för alla som inte visste de) Sen gicxk vi in i gumnastiksalen och körde innebandy (jag, jossan och dennis VS Johnsson, Vallsson och klättrarN). Sen vart de barkemo, jag losade för alla andra typ spelade fotboll så jag gick och sköt lite skott istället. HAHA! 
Sen vart de lunch jag och jossan duschade och gick sen och åt. Plättar är fan as gott!  Sen näre var typ 40 min kvar så hittade vi Johnsson och vallsson, dom satt och väntade på fotbollsgänget, så när dom kom gick vi och satte oss alla i matsalen, jag och jossan följde med bara för att vara "sociala" typ. GÄRNET CHILL KLASS, ALLA SKRATTAR ÅT ALLT TYP XD!!!!!!! så då satt typ hela klassen och bara skrattade under hela lunchen, killarna körde förstås "ättävlingen" den första på jb. Vallsson vann typ, eller så vare Jonte,( tror inte dom var så ärliga hahah) Sen satt vi och chillade i korridoren tills Näringsläran började. kl.1 sen så fick vi sluta där runt 2 !  :D:D:D MEn asså sen klagade Åsa på våran klass, HALLÅ? den är ju hur jävla CHILL SOM HELST! alla skrattar åt allt och ingen tar typ nått serriöst :S
vi skulle egentligen slutat typ 4 , Så typ chill asså!!  Vi har fått en ny tjej i klassen, GLEN :D(Linda) hon är från göteborg och verkar typ snäll os, hon kom typ också in i "gruppen" Hon spelar fotboll för övrigt. Sen åkte jag och tim med bussen som gick 14.05 :) haha, busskort förfaaan! :D

GUGGLE! <3<3



Kommentarer
Postat av: Sara.S

Va fin blogg du har! :P

2008-08-21 @ 15:02:31
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0